Jak u nás přinášíme zákazníkům radost z obuvi
Každý den vám přinášíme radost z nákupu obuvi. Jak tento proces u nás probíhá, jak u nás vyřizujeme Vaše objednávky? To se dozvíte v tomto článku, který je prvním ze série článků ze zákulisí našeho e-shopu, jež vám v nadcházejících týdnech budeme přinášet.
Ačkoliv je vyřizování objednávek rutinní záležitostí, každou objednávku vyřizujeme s chutí a úsměvem na tváři. Při balení se neobejdeme bez 4 věcí. Strečové fólie, nůžek a lepící pásky. No a samozřejmě Vaší objednávky. Bez ní bychom neměli co balit.
Balíky zabalíme a objednávky z našeho e-shopu exportujeme do systému příslušných dopravců. Tedy České pošty, PPL a Zásilkovny, kam zadáváme i balíky pro DPD. Poté na zásilky vytiskneme a nalepíme štítky.
Po jedenácté hodině dopolední se u nás na prodejně zastaví řidič přepravní společnosti PPL, kterému předáme Vaše objednávky, jež jste si přáli zaslat právě přes tohoto dopravce.
Jakmile řidič od PPL opustí prodejnu, během chvilky ve dveřích přivítáme řidiče Zásilkovny, který zastavuje též přímo u nás na kamenném obchodě, protože mimo jiné působíme i jako pobočka právě pro Zásilkovnu. Příslušné balíky pro naše zákazníky předáme tedy i jemu.
Když přijde čas oběda, zásilky, které ten den odcházejí přes PPL nebo Zásilkovnu, jsou tedy odeslány na Vaši adresu. Po poledni přichází na řadu Česká pošta. Posbíráme balíky, které mají štítek s Českou poštou a vyrazíme na pobočku pošty v našem městě, tedy v Třešti na Jihlavsku.