Výměna a vrácení zboží
Pokud vám zakoupené zboží nebude sedět či s ním nebudete spokojeni, můžete ho do 14 dnů ode dne doručení vrátit nebo vyměnit, a to bez udání důvodu.
Jak postupovat
1. Zboží řádně zabalte společně s fakturou, kterou jsme vám s objednávkou zaslali. Do balíku přiložte také formulář pro odstoupení od smlouvy, který zasíláme jako přílohu e-mailu, jež Vás informuje o úspěšně provedené objednávce na našem e-shopu. Případně si formulář můžete stáhnout ZDE.
2. Balík zašlete na adresu naší kamenné prodejny: Franze Kafky 105/3, 589 01 Třešť. Mezitím nás na e-mail info@vlapa.cz prosím informujte, že nám zpět posíláte balík. Uveďte, zda chcete zboží vyměnit nebo vrátit peníze.
3. Pokud jste například netrefili velikost obuvi a požadujete výměnu za jinou. Zcela zdarma Vám požadovanou velikost zašleme.
4. Jestliže si budete přát vrátit peníze, jakmile k nám balík dorazí, zasíláme peníze do 14 dnů na Váš účet, který uvedete ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.
Vrácení zásilky v poškozeném obalu
Je povinností zákazníka odeslat nám zpět zásilku v naprosto neporušeném obalu. Jelikož v tom samém obalu je pak produkt prodán jinému zákazníkovi. Pokud zákazník vrátí zásilku v poškozeném obalu (nejčastěji krabice od obuvi přelepená lepící páskou), vyhrazujeme si právo odečíst z vrácené částky zákazníkovi 100 Kč, jako náklady spojené s pořízením nových obalů.
Adresa pro zaslání balíku zpět k nám
Obuv VLAPA
Franze Kafky 3
589 01 Třešť
Náklady na vrácení zásilky si hradí zákazník sám.
Lze pro vrácení zboží využít službu od Zásilkovny - Mezi námi. Více o této službě zde. Balík stačí poslat na výdejní místo Chovatelské potřeby,
U váhy 471, Třešť, 58901. Kód pobočky 19989.
Pro účely vrácení uveďte telefonní číslo 723 130 617.
V případě jakýchkoliv otázek ohledně výměny nebo vrácení zboží nás kontaktujte.